Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 09:38:38 +0300

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/16741 aadressile Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Kaskede pst 
1b// Keila-Tallinna raudtee 91,1-91,6 km// Männimetsa tee// 15a// 25c// 
Paplite puiestee T2// Pärnade puiestee// Pärnu mnt 554a, Harju maakond, 
Tallinn, Nõmme linnaosa, Paplite puiestee T2// Pärnade puiestee, Harju 
maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Paplite puiestee T2, Harju maakond, 
Tallinn, Nõmme linnaosa, Männimetsa tee// Paplite puiestee T2// Pärnade 
puiestee (Kanalisatsiooni kollektor ja torustik, Ühisveetorustik, Hüdrant 
ühisveetorustikul, Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26983567>  (menetlus nr: 
396929), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARIS KUUR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister